Autenti to internetowa platforma do zatwierdzania dokumentów i podpisywania umów online w formie podpisu elektronicznego. Dzięki Autenti podpisywanie dokumentów jest możliwe za pomocą dowolnego urządzenia z dostępem do internetu, w dogodnym czasie i miejscu: w biurze, w domu lub  w podróży. Platforma jest unikalnym połączeniem podpisu elektronicznego, innowacyjnej technologii oraz środowiska prawnego opartego na przepisach prawa krajowego i europejskiego. E-podpis może być wykorzystywany zarówno w relacjach z partnerami biznesowymi (B2B), jak i konsumentami (B2C) oraz pracownikami (B2E). Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce i jedno z nielicznych w Europie.

Ta oferta zapewnia 99,9% zniżki na PRO PLAN (konto biznesowe) w abonamencie 12-miesięcznym.

Po zgłoszeniu zapotrzebowania na tę ofertę przez TechSoup, zapłacisz Autenti bezpośrednio za swój zniżkowy abonament.

Więcej informacji znajduje się w zakładce Szczegóły i koszty usługi.

Korzyści dla organizacji

  •  Wygodne podpisywanie - Wszystkie narzędzia potrzebne do podpisania dowolnego dokumentu w jednym miejscu, gdziekolwiek jesteś
  •  Oszczędność czasu - Podpisywanie dokumentów zajmuje tylko kilka minut, a nie wiele dni
  •  Pewność - Podpisany dokument jest zawsze zgodny z oryginałem - nie ma możliwości zmiany jego treści po wysłaniu.
  •  Bezpieczne zawieranie umów - Autenti to usługa godna zaufania, która wykorzystuje zaawansowane technologie bezpieczeństwa, dzięki czemu w razie sporu zyskujesz skuteczniejszy dowód z procesu podpisywania, niż w przypadku korzystania z papierowej wersji dokumentu.
  •  Oszczędność pieniędzy - Oszczędność na kosztach urządzeń, serwisu, druku, tradycyjnej wysyłki i archiwizacji wszystkich papierowych dokumentów

Główne możliwości

Dzięki 99,9% zniżce na PLAN PRO, Twoja organizacja otrzyma dostęp do poniższej listy funkcjonalności:

  •  Podpisywanie dokumentów na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu - m.in. na smartfonie, tablecie czy laptopie. Wybierz dowolne urządzenie z dostępem do Internetu, za pomocą którego z powodzeniem podpiszesz dokument. Zarówno Ty, jak i każdy z jego sygnatariuszy.
  •  Brak kosztów dla podpisującego - Podpisywanie nigdy nie było prostsze. Odbiorcy Twoich dokumentów nie ponoszą żadnych kosztów związanych z podpisem, a dodatkowo oszczędzają czas i pieniądze poświęcone na procedury pocztowe czy usługi kurierskie.
  •  Możliwość wysyłki dokumentów do wielu odbiorców - Wyślij ten sam dokument do jednego lub wielu odbiorców jednocześnie, dzięki czemu podpisanie go zajmie minuty zamiast dni.
  •  Wszystkie rodzaje e-podpisów - Nie musisz się martwić o wybór odpowiedniego podpisu elektronicznego. Platforma umożliwia korzystanie zarówno z e-podpisu Autenti, jak i kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
  •  Dwuskładnikowa identyfikacja podpisującego - Jeżeli nie znasz odbiorcy dokumentu, skorzystaj z dodatkowej autoryzacji osoby, z którą podpisujesz dokumenty. Wykorzystaj kody wysyłane SMS-em lub inne dodatkowe metody dostępne na platformie.
  •  Cyfrowe archiwum dokumentów - W cyfrowym archiwum Autenti gromadzisz nieograniczoną liczbę umów, zamówień, a także wszystkich innych dokumentów, które podpisujesz elektronicznie. Masz do nich dostęp online 24/7.
  •  Szablony dokumentów - Możesz skorzystać z gotowych wzorów najczęściej stosowanych umów lub stworzyć własne, aby przyspieszyć przygotowanie dokumentów i ich dostarczenie do wybranej grupy odbiorców.
  •  Twój własny branding - Dodaj logo swojej organizacji na platformie Autenti, aby odbiorcy dokumentów wysyłanych przez Ciebie i Twoich współpracowników mogli je łatwo rozpoznać i szybciej podpisać.
  •  Role użytkowników konta - Zdefiniuj role swoich kolegów z zespołu w procesach administracji kontem i zarządzania przepływem dokumentów.
  •  Przeglądanie dokumentów przez członków zespołu - Udostępniaj wszystkie dokumenty lub tylko wybrane do przeglądania przez członków Twojego zespołu. Możesz tworzyć podgrupy i przypisywać im odpowiednie uprawnienia, aby zwiększyć bezpieczeństwo i wygodę odbiorców.
  •  Współdzielone etykiety dokumentów - Kategoryzuj dokumenty, przypisując im wybrane etykiety. Dzięki temu dostęp do nich mają tylko wybrane osoby lub działy w organizacji, nawet jeśli nie są zaangażowane w proces podpisywania.

Wsparcie

Autenti zapewnia czat online, infolinię i wsparcie e-mail dla wszystkich abonentów.

Wybieraj ostrożnie

Opłata administracyjna za ten produkt nie podlega zwrotowi, a produkt nie może zostać wymieniony.

Otrzymanie tego produktu

Po zatwierdzeniu wniosku przez TechSoup, wyślemy wiadomość na adres e-mail organizacji z instrukcjami dotyczącymi uzyskania i aktywacji tego produktu .

UMOWY DARCZYŃCÓW

Rozumiem, że po uiszczeniu opłaty administracyjnej na rzecz TechSoup, będę musiał również zapłacić Autenti za roczną subskrypcję z 99,9% procentowym rabatem.

Rozumiem, że opłata administracyjna za tę usługę online nie podlega zwrotowi i nie ma możliwości jej wymiany.