Macie czasami wrażenie, że technologie rozwijają się za szybko? Zastanawiacie się, skąd na bieżąco czerpać o nich wiedzę i poznać w praktyce? Zapraszamy do Akademii TechSoup!
Dobrze wiemy, że rewolucja technologiczna nie stoi w miejscu. Aby za nią nadążyć, musimy cały czas się rozwijać i uzupełniać kompetencje cyfrowe.
Na szkoleniach z Akademią TechSoup dowiecie się m.in., jak efektywnie promować działania NGO, zorganizować pracę w zespole i nie pogubić się wśród natłoku zadań.
- Plan szkoleń. Na bieżąco odświeżamy listę szkoleń, na które można zapisać się już dziś.
- Wspierająca się społeczność. Chcemy umożliwić uczestnikom dzielenie się wiedzą, zadawanie pytań i wsparcie trenerskie po szkoleniu na specjalnie stworzonej do tego platformie. Więcej szczegółów już wkrótce!
- Stworzyliśmy moduły tematyczne. Podpowiemy, na które szkolenie warto zapisać się następnie, aby dalej rozwijać swoją wiedzę z danego zakresu.
- Gwarancja stałej ceny.
- Materiały do pobrania. Po każdym szkoleniu uczestnicy będą mogli skorzystać z materiałów online.
- Dostosowany format szkoleń. Sformatowaliśmy nasze szkolenia w taki sposób, aby każdy uczestnik, wybierając się na nie, wiedział, czego może się spodziewać.
|
|
Nadchodzące wydarzenia
Nowy harmonogram szkoleń już wkrótce! Sprawdź daty najbliższych webinarów.
Regulamin szkoleń znajdziecie tu.
|
NASI TRENERZY
![]() |
Katarzyna Wojciechowska Od 5 lat strateg w Offon Agency. Pracowała (szkoląc/przygotowując audyty bądź strategie) tak dla znanych marek jak Viessmann, ClientEarth Prawnicy dla Ziemi, Fundacja Banku Ochrony Środowiska jak i dla wielu prężnie rozwijających się mniejszych polskich przedsiębiorstw, między innymi Baby Design, Persempra, Italvelluti czy Miasteczko Twinpigs. Pisze artykuły dla magazynów i portali marketingowych - Marketing w Praktyce, Nowy Marketing, Online Marketing. |
|
![]() |
Krzysztof Wroński Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK. |
|
![]() |
Mathew Jagiello CEO Agencji Marketingowej "Warszawa". Autor licznych tekstów dotyczących nowych technologii i 1 książki branżowej. Zdobywca wielu dla blogerów IT. Pracując dla czołowych agencji rozwijał w Polsce takie marki jak Intel, ASUS, Huawei, Nikon czy Schneider Electric. Webdeveloper. Obecnie na rachunek własnej firmy Growth Hacker startupów i koordynator gigantycznych kampanii digitalowych. |
|
![]() |
Katarzyna Brzezińska Od początku swojej kariery jestem związana z obszarem IT. Doświadczenie w zespole strategii i zarządzania IT utwierdziło mnie w przekonaniu, że najlepsze są rozwiązania najprostsze i skupione na potrzebach użytkownika. Dlatego, gdy zajęłam się tworzeniem strony internetowej, szybko zdecydowałam się na WordPressa. Lubię dzielić się wiedzą, mam doświadczenie w organizacji szkoleń i konferencji w ramach organizacji studenckiej AIESEC, byłam Tutorem w Akademii Przyszłości, a ostatnio jako projektant UX wspierałam Fundację Światło w staraniach o środki z Funduszu Sektora 3.0. |
|
![]() |
Anna Przybysz Szkoleniowiec i praktyk branży Public Relations. Pracuje jako wolny strzelec pod marką osobistą annaprzybysz.com. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z Public Relations oraz komunikacją. Prelegentka i wykładowca akademicki, która wierzy w moc relacji. Publikuje na łamach prasy i portali branżowych. |
|
![]() |
Natalia Sarata Trenerka i konsultantka organizacji pozarządowych, działaczka społeczna zaangażowana od 2002 roku w polski III sektor, socjolożka. W organizacjach pozarządowych przeszła drogę od wolontariuszki przez koordynatorkę projektów i fundraiserkę po współzałożycielkę i członkinię zarządów kilku organizacji pozarządowych (i wszystkie te role jednocześnie). Doświadczyła wypalenia w działalności społecznej, obecnie wspiera organizacje pozarządowe, liderów i liderki w dbaniu o siebie i budowaniu zapobiegającej wypalaniu się aktywistów i aktywistek kultury organizacyjnej. |
|
![]() |
Katarzyna Zwolak-Szwechowicz Nowe technologie, aktywizm, III sektor - Kasia od ponad 3 lat łączy te światy w Fundacji TechSoup, gdzie odpowiada za komunikację brandu TechSoup Europe oraz komunikację wewnątrz tej międzynarodowej organizacji. Robi to, co lubi najbardziej: pisze, nagrywa, tworzy grafiki, filmiki, newslettery i prezentacje, prowadzi social media i strony internetowe. I ciągle się uczy, bo rewolucja technologiczna nie stoi w miejscu! |